niedziela, 25 stycznia 2009

Niezatapialni


Istnieje jednak coś takiego jak pogoda nie na konie. Roztopy. Borsuki pod wodą.Woda jest wszędzie z wyjątkiem kranu w stajni, który wciąż nie odmarzł. Najbardziej uciążliwy ów klimat jest jednak nie dla tego kto konia dosiada lecz dla tego kto stoi na placu po kostki w mokrym...nie wiem czym. Same konie natomiast kwitną. Ciepło już więc humory im dopisują, pomysłów na ubaw nie brakuje i oczywiście spod licznych za przeproszeniem gówienno- błotnych fresków na ciele nie widać jakiej są maści. Nawet Lazar- król czyściochów pozwolił sobie na kilka zaklejek nie do usunięcia. Pozostali członkowie teamu upaprali się od stóp do głowy a tego najbardziej ustrojonego nie ma na przedstawionej fotografii- wstyd.
Walczymy, bo inaczej nazwać się tego nie da, z obezwładniającym lenistwem jeździmy, nauczamy, nie tracimy wiary w szybkie przyjście wiosny. Ja ostatnio szczególnie chętnie dosiadam Astry- jeżdżąc na niej ma się uczucie jakby było się łaskotanym- ekstremalny zastrzyk endorfin. Poczyniłam też wiekopomne odkrycie- stwierdziłam, że Frodo jednak myśli!

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja strasznie tęsknię za Astrą. Tylko ten głupi, obrzydliwie obrzydliwy stan podgorączkowy ciągle nie che mi przejść - sołabienie materiału.
Pozdrawiam !
Ala.

Anonimowy pisze...

"oby do feri" to juz za 3 dni!!
"oby do wiosny" juz jest ladniej i cieplej wiec niedlugo chyba zaklejki straca waznosc i zaczna same odpadac ;d

as

Anonimowy pisze...

Oj te kochane koniska :))
Ja ostatnio nie mogłam bo oczywiście chora byłam.
Teraz już byle do ferii!
Pozdrawiam
Majka

monetkon pisze...

u nas już też zielonkawo i ciepło, ale nie jesteśmy do końca w rozbrykanych nastrojach (co mnie dziwi, kiedy patrzę na Mania). w każdym razie czekamy na wiosnę...oj czekamy :)

Sowia Stópka pisze...

A to podobno jeszcze może potrwać. Na ferie zapowiedziano mróz i śniegi po pachy. I co wy na to...

Anonimowy pisze...

a ja slucham i myslalam czy przypadkiem nie uslyszalam pogody z przed kilku tygodni.
ja sie nie zgadzam na snieg i mroz :/

a oprocz tego tez chora chyba jestem i wogole mama dosc tej wspanialej pogody !

asia

Anonimowy pisze...

muszę się z tobą skontaktować! i to dziś! Ewa B.

Anonimowy pisze...

śnieg super sprawa końcu mamy zimę:) a mróz oby nie zadurzy tak do -15 to ok:)